The wishlist name can't be left blank

Pomoč

Kontakt

Kako naj stopim v stik z vami ?

Na našo službo za stranke se lahko obrnete s klikom na povezavo "Kontakt" na dnu spletnega mesta.

Predstavnik bo poskrbel, da bo na vaše vprašanje odgovoril čim prej. Odgovor lahko vidite v nabiralniku svojega e-poštnega naslova, ki ste ga vnesli ob zahtevi.

 

Plačila

Možna so plačila s kreditno kartico (Visa, Mastercard), PayPal.

 

Kako se uporablja koda za popust?

Polje, kjer lahko vnesete svojo promocijsko kodo, najdete na strani »Potrditev naročila« v postopku obračunavanja, pod seznamom vseh želenih izdelkov. Preprosto kopirajte kodo in v polje kliknite »Prilepi« ali jo vnesite natančno tako, kot vidite, brez presledka in kliknite »POŠLJI«, da jo uveljavite za svoje naročilo, nato se bo na strani pojavilo sporočilo z informacijami o kodi za popust.

Če vnesena promocijska koda ne deluje lahko obstajajo različni razlogi:

  • na naročilo lahko uporabite samo eno promocijsko kodo,
  • pogoji se razlikujejo od kode do kode. Preglejte podrobnosti seznama, vključno z datumom poteka veljavnosti in minimalno vrednostjo naročila.

Če imate še naprej težave z uporabo promocijske kode, nas kontaktirajte preko maila. Prosimo, navedite nam podrobnosti vašega naročila ter uporabljeno promocijsko kodo in kje ste jo našli.

 

Kje lahko najdem kodo za popust?

Priporočamo, da se naročite na našo e-poštno, saj svojim strankam pogosto pošiljamo posebne popuste.

Obiščete nas lahko tudi na naši Facebook strani ali si ogledate napis na vrhu naše domače strani. Tam občasno objavimo tudi promocijske kode.

 

Dostava

Kakšni so stroški pošiljanja?

Stroški pošiljanja so 4,90 eur. Paket vam dostavi DPD.

Prosimo, upoštevajte, da prazniki ter vikendi niso vključeni v predvideni datum dostave.

 

Ali lahko pošljem naročilo na drug naslov?

Seveda bomo vaše naročilo dostavili tudi na drug naslov za dostavo, torej prijateljem ali v vašo pisarno.

V postopku plačila kliknite »Naslov za dostavo se razlikuje od naslova za izstavitev računa« ali »Dodaj drug naslov za dostavo«. Tam imate nato možnost vnosa drugega naslova za dostavo.

 

Kdaj bo moje naročilo poslano?

Če naročite tekoči dan pred 12. uro, bo naročilo odposlano še isti dan.

Standardna naročila za dostavo so v 99% dostavljena naslednji dan.

Naročila ne pošiljamo ob vikendih in praznikih.

 

Kaj če me ni doma, ko mi je naročilo dostavljeno?

Če vas med dostavo ne bo doma vas bo paket čakal na vaši pošti. Na pošti paket prevzamete z listkom , ki vam ga pusti poštni uslužbenec.

Priporočamo, da izberete naslov za dostavo, kjer je dostava zagotovljena, kurir pošte Slovenije pa vas bo kontaktiral na številko, ki jo boste izpolnili v naročilu, če vas ne bo našel doma.

Med postopkom plačila lahko izberete drug naslov za dostavo. S pomočjo sledenja pošiljkam je mogoče tudi določiti želeno lokacijo, kamor bo paket dostavljen.

 

Izdelki

Ali bodo razprodani izdelki spet na voljo? Pogosto osvežujemo zalogo artiklov. Če izdelka ni na zalogi, se obrnite na našo službo za stranke, če želite izvedeti, ali bo ta izdelek kmalu spet na voljo. Na strani izbranega predmeta se lahko tudi pomaknete navzdol in preverite, ali ponujamo ustrezne alternative.

 

Jamstvo najboljše cene

Kako deluje jamstvo najboljše cene?

Za nas je pomembno, da svoje izdelke ponudimo po najboljši možni ceni. Če menite, da je izdelek ali dodatek izdelka cenejši od drugega dobavitelja, bomo znižali ceno in celo presegli konkurenčno ceno.

 

Pogoji za prilagoditev cen

Izdelek mora biti na zalogi pri drugem pooblaščenem hrvaškem spletnem prodajalcu.

Izdelek mora biti nov. Ne sme biti "uporabljen" ali poškodovan.

Izdelek mora biti enak izdelku na naši spletni strani.

Izdelek ne sme biti del posebne ponudbe (npr. "3 izdelki po ceni 2" itd.).

Izdelek mora biti izviren in ne kopija.

Izdelek mora biti na voljo po polni ceni in ga dobavitelj ne sme prodati.

Izdelka ni v odprodaji zaradi skorajšnjega zaprtja dobaviteljeve trgovine.

 

Naša obljuba o najnižji ceni ne velja za izdelke, ki se prodajajo prek spletnih mest, kot so Amazon, Marketplace, Ebay itd.

 

Upoštevajte, da naše garancije za najboljšo ceno ni mogoče kombinirati z drugimi posebnimi akcijami in ponudbami. Naše najboljše jamstvo za ceno velja samo za kostume in kostumske dodatke.

 

Kako zahtevati našo obljubo o najboljši ceni?

Če želite zahtevati našo obljubo o najboljši ceni, nam pošljite povezavo do izdelka na spletnem mestu prodajalca, kjer ste izdelek videli. Samo ime spletnega mesta ni dovolj!

V kratkem vam bomo odgovorili, da potrdimo, ali je bila vaša zahteva za spremembo cene sprejeta.

 

Ste že naročili?

Če po naročilu najdete izdelek po nižji ceni od drugega dobavitelja, to ni problem. Razliko vam lahko povrnemo v 15 dneh po oddaji naročila. To možnost lahko izberete tudi, če želite izdelek kupiti takoj in ne želite čakati na naš odgovor. Pošljite nam povezavo do izdelka na spletnem mestu drugega spletnega prodajalca in številko vašega naročila. Obrnite se na nas preko našega maila in nam pošljite povezavo do izdelka na spletnem mestu pooblaščenega prodajalca in številko vašega naročila.

 

Kako lahko spremenim ali prekličem naročilo?

Naročilo bomo samodejno obdelali v najkrajšem možnem času, zato po plačilu vašega naročila žal ne moremo spremeniti ali preklicati.

Če po naročilu opazite napako v naročilu, vam vrnemo naročilo takoj, ko nam blago vrnete. V tem primeru vam žal ne moremo povrniti stroškov vračila. Naš cilj je čim hitrejše pošiljanje naročil. Opravičujemo se za nevšečnosti.

 

Nisem prejel potrditve naročila - kaj lahko storim?

Takoj ko zaključite naročilo, boste v 30 minutah prejeli potrditveno sporočilo. Če niste prejeli potrditve, preverite mapo z vsiljeno pošto. Če je tam ne najdete, se obrnite na našo službo za stranke in zahtevajte novo potrditveno e-poštno sporočilo

Ko bo vaše naročilo poslano, boste po e-pošti prejeli potrditev pošiljanja. Tu boste našli kodo za sledenje pošiljke, ki vam omogoča ogled stanja vaše dostave.

 

Kako lahko dobim potrdilo o DDV?

Če potrebujete potrdilo o DDV, nas kontaktirajte preko maila. Poslali vam bomo kopijo potrdila.

 

Zaščita zasebnosti in varnost uporabnikov

Kako se ravna z osebnimi podatki?

Ko naročite z našega spletnega mesta, od vas zbiramo naslednje podatke: vaše ime, naslov in e-poštni naslov.

Podrobnosti, uporabljene pri plačilu, ne zbiramo in ne shranjujemo - plačilo se izvede prek varnih ponudnikov plačil.

Podatki, ki jih zbiramo, so shranjeni na varnih strežnikih. Pod nobenim pogojem vaši osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

 

Podatki, ki jih zahtevamo od vas, bodo uporabljeni le za naslednje namene:

- obveščati vas o posebnih ponudbah, novih izdelkih in storitvah, ki vas zanimajo,

- prosimo za povratne informacije, da zagotovimo, da so naše spletno mesto in komunikacija z vami čim bolj ustrezne za vas.

Od našega oglaševanja po e-pošti se lahko kadar koli odjavite, tako da preprosto kliknete povezavo »odjava« v katerem koli našem oglaševalskem e-poštnem sporočilu.

 

Ali so moji podatki pri vas na varnem?

Varnost vaših osebnih podatkov in podatkov o plačilu jemljemo zelo resno. Zagotavljamo vam, da je zaradi naših varnostnih ukrepov naročanje na naši spletni strani enako varno kot naročanje po telefonu.

Med vnašanjem osebnih podatkov ste na zelo varni SSL šifrirani povezavi. Na trgu imamo trenutno najnaprednejšo varnostno programsko opremo za internetne prenose. To pomeni, da imajo prenosi na naši spletni strani enak varnostni standard kot prenosi v finančnih institucijah. Za obdelavo nakazil s kreditno kartico uporabljamo zelo uglednega in varnega ponudnika plačilnih storitev (Six Payments). To pomeni, da ne shranjujemo nobenih podatkov o plačilih ali kreditnih karticah.

Prijava na E-novice

Prijavite se na naše e-novičke in obveščali vas bomo o naših novih izdelkih in posebnih promocijah. 

Hitra dostava

Dostava od 1-3 dni

Različne možnosti
plačil
100% varnost
nakupa
Brezplačna dostava

nad 70 € nakupa

Pokličite nas

051 300 745